Aktualizacja Dziennika Vulcan dla Rodzica i Ucznia – nowe info firmy Vulcan
Dla tych Rodziców, którzy potrzebują dodatkowej pomocy, przygotowaliśmy również szczegółową instrukcję aktywacji konta. Znajdziecie ją tutaj: https://www.vulcan.edu.pl/storage/file/core_files/2024/9/9/a95dfd85633f8871cdeb703b7a195e6f/VULCAN-aktualizacja-konta-Dziennik-VULCAN.pdf
Każdy Rodzic i Uczeń posiadający konto w Dzienniku Vulcan musi wykonać aktualizacje swojego dostępu. Proces jest intuicyjny i krótki. Pomocą mogą być filmy i dokumentacja poniższe. Aplikacja Dzienniczek Vulcan została wycofana. Obecnie obowiązującą aplikacją jest eduVulcan.
W czasie aktualizacji użytkownik musi wybrać jedno z dwóch typów kont. Wybór można zmieniać w czasie trwania roku szkolnego. Jedno – zwykłe, drugie – eduVulcan. Oba bezpłatne. Ale to drugie po 1.11.2024 w wersji rozszerzonej będzie płatne. Konto eduVulcan ma większy potencjał: jedno konto do wszystkich dzieci, własny login i możliwość pracy w aplikacji mobilnej. Konto zwykłe nie pozwala pracować w aplikacji mobilnej i dla każdego dziecka wymaga osobnego logowania.
Rodzice nieposiadający obecnie dostępu do Dziennika (klasy pierwsze w rozpoczynającym się roku szkolnym) uzyskają jednorazowe kody dostępu (do realizacji w aplikacji lub platformie internetowej) na pierwszym spotkaniu z wychowawcami we wrześniu.
Dostęp do Dziennika dla Nauczyciela lub Pracownika nie ulega zmianie.
Zachęcamy do jak najszybszego uruchomienie procesu aktualizacji. Poniżej znajdują się filmy i dokumentacja pomocne przy wykonaniu tego zadania. Pomocą służy Centrum Obsługi Klienta Vulcan tel. +48 717572929 i mejl cok@vulcan.edu.pl.
Szkoła poza wydaniem jednorazowych kodów dla nieposiadających dostępów (klasy pierwsze) nie uczestniczy w procesie aktualizacji.
Aktualizacja konta Uczniowie poniżej 13 lat.
Aktualizacja konta Uczniowie powyżej 13 lat.